مناظره نامزدهای ریاست جمهوری- نمایه

نخستین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست‌ جمهوری امشب از ساعت ۲۰ تا ۲۴ برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، در راستای فضای تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری، پنج مناظره چهار ساعته از شبکه یک سیما تهیه و پخش خواهد شد. اولین مناظره؛ امشب دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۲۰ تا ۲۴ با حضور شش کاندیدای این انتخابات برگزار خواهد شد.

گفته شده است که این مناظرات با تفاوت‌هایی در محتوا و نحوه اجرا و همچنین زمان پخش، نسبت به دوره‌های قبل این مناظره‌ها با اجرای مهدی خسروی گوینده خبر همراه خواهد بود.

طبق جدول پخش تنظیم شده توسط صداوسیما، مناظره‌ها در تاریخ‌های زیر برگزار خواهد شد:

مناظره اول دوشنبه ۲۸ خرداد۱۴۰۳، ۲۰تا ۲۴
مناظره دوم پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰ تا ۲۴
مناظره سوم جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۰ تا ۲۴
مناظره چهارم دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳، ۲۰ تا ۲۴
مناظره پنجم سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰ تا ۱۶

اعلام شده است که در پاسخ به درخواست مردم، هیئات مذهبی و تشکل‌های مردمی برگزار کننده جشن عظیم غدیر و به منظور بهره‌مندی مردم از مشاهده آخرین مناظره و شرکت در این جشن پرشکوه، ساعت برگزاری مناظره پنجم در روز سه شنبه ۵ تیر، از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ پخش خواهد شد.

گفتنی است همزمان با شبکه یک سیما این مناظره‌ها به صورت زنده با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت روی آنتن می‌روند. همچنین شبکه جام جم نیز این مناظره‌ها را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • مسیر توسعه .... IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    5 0
    اقدامات ضروری برای توسعه و کاهش مشکلات : کاهش فاصله طبقاتی با اصلاح قوانین پرداخت حقوق و اصلاح قوانین مالیاتی ++++ ادغام هوشمندانه بانکها ، سازمانها و شرکتهای مشابه و دارای همپوشانی زیاد ++++ انحلال شرکتهای مافیایی تودرتو درون هلدینگها ، بانکها ، شرکت نفت ، صنعت فولاد ، صنعت مس و ...+++ افزایش نرخ انرژی هر سال به اندازه تورم سال قبل ضمن حمایت از اقشار ضعیف +++++ نظام پرداخت یکپارچه ( شاغلین و بازنشستگان ) ++++ ادغام صندوقهای بازنشستگی برای کاهش هزینه و مدیریت کارامدتر +++++ مقابله قاطع با فرار مالیاتی +++++ کنترل شدید فساد در بانکها ++++ پس گرفتن اموال تاراج شده دولت(اموال مردم) در فرایند فاسد خصوصی سازی ++++ سبکسازی قاطع تهران با خارج کردن شرکتهای مزاحم ++++ تربیت مدیران حرفه ای وطن پرست ++++ سبکسازی قاطع تهران با خارج کردن شرکتهای مزاحم و فرستادن آنها به محیط عملیاتی و تولیدی در شهرستان مربوطه ++++ مقابله قاطع با احتکار مسکن ، زمین و خودرو +++++ مقابله قاطع با چند شغلگی افراد مانند همه کشورها
    • پریسا متفکر IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      0 9
      من که حوصله ندارم این مناظرات رو نگاه کنم ولی رأی من سعید جلیلی جمیل و جلیل است ولاغیر
  • خانه تکانی پایتخت .... IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    3 0
    بهترین زمان برای تعمیر سقف خانه ، زمانی است که آفتاب میتابد !! ....... اگر باران شروع شد ، دیگر برای تعمیر سقف خانه دیر است !! :::: سبکسازی تهران و خارج کردن قاطع شرکتهای مزاحم از تهران ، یک راهکار عالی برای حل مشکلات تهران و کشور میباشد ..... حل مشکل مسکن تهران .... کاهش آلودگی و ترافیک .... کاهش مخاطرات زلزله های احتمالی و .... ::::: .... بازگشت یا رفتن این شرکتها به محیط عملیاتی.، مطابق تکلیف از سالها قبل .... تبدیل صدها برج و ساختمان آنها به مسکونی یا هتل :::::: فولاد مبارکه ، شرکتهای حفاری. // ایمیدرو // پتروشیمیها // شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران. // پالایشگاهها // کل شرکتهای فولادی // شرکتهای معدنی // ::::::: این قارچهای سمی باید از تهران خارج شوند !! ::::::: بودجه کشور توسط تشکیلات ستادی بی خاصیت در تهران ، بلعیده میشود !! :::::: خانه تکانی پایتخت بسیار ضروریست !! ::::: تا دیرتر نشده اقدام شود !!
    • علی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      2 0
      با جاذبه هایی که تهران داره هیچکس از تهران دل نمیکنه
  • Ali DE ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    0 9
    چرا اصلاً سوالی از این شش کاندیدای ریاست جمهوری در موردی موضع اینها در ارتباط با قضیه طوفان الاقصی و وعده صادق نمیشود؟!؟
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      1 4
      🔹به گزارش روزپلاس، سید حمید حسینی رییس اتحادیه رادیو و تلویزیون عراق از حاج قاسم نقل می‌کند که ایشان دو آرزو (سیاسی) داشت، ریاست‌جمهوری قالیباف و دیگر وزیر خارجه شدن امیرعبداللهیان … حتی زمانی که با فشارها شهید امیرعبداللهیان مجبور به خروج از وزارت خارجه شد، دکتر قالیباف او را مشاور رییس مجلس کرد
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      1 1
      چون انتخابات ریاست جمهوری ایران هست نه فلسطین
  • Ali DE ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    4 16
    چرا اصلاً سوالی از این شش کاندیدای ریاست جمهوری در موردی موضع اینها در ارتباط با قضیه طوفان الاقصی و وعده صادق نمیشود؟!؟
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      8 6
      چرند نگو .ملت نون شب ندارن شماها دنبال توهمات هستین
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    7 10
    آقای پزشکیان اشتباه کرده ظریف را وزیر خارجه معرفی کرده - حتی الان هم ظریف باز هم داره واقعیت را پنهان میکنه - 1- آیا ظریف فایل عذر خواهی از مردم بابت نخواندن برجام و درج فریبکارانه suspend بجای end که چند ماه قبل در کلاب هاوس منتشر شد را خودش انکار می کند ؟ 2- آیا ظریف خبر جلسه محرمانه اش با جان کری که در روزنامه آمریکایی The washington free beacon افشا و منتشر شده در تاریخ May 26 2020 افشا و منتشر شده که به نوعی درخواست کمک از دوستان آمریکایی اش برای برخورد با مخالفانش بوده را انکار می کند؟
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    3 8
    فقط قالیباف
  • نگار IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    0 5
    بابا مناظره چیه بیان همدیگه رو تخریب کنند خوبه؟ چی گیر مردم میاد.چرا فضای آرام کشور رو دوست دارید ملتهب کنید
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      1 1
      منظورت اینه نگن دلار شده65تومن؟؟؟
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    22 0
    بر مصرف کمتر۱۵ ساله دوشاخه تلویزیون از برق کشیدیم
  • GB ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    18 4
    شامورتی بازی ها را تموم کنید خرج رو دست ملت نزارید کسی رای نمیده یکی رو خودتون انتصاب کنید
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    5 1
    انشااللہ نان بصورت شرعی مجانی شود
  • عاشق ایران سرباز وطن IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    8 10
    اصلاح طلب ها در این ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی چه کار مثبتی برای مردم ایران انجام دادند خروجیشان اختلاس برادر رئیس جمهور اختلاس برادر معاون اول رئیس جمهور کشتن زن عریان بی دفاع در حمام باشلیک مستقیم گلوله و دادن ده میلیارد تومان برای نجات از قصاص اقاراده گری رانت خواری قاچاق دختر وزیر و مدح معاون اول رئیس جمهور از کار چاق کنی دختر وزیر قاچاقچی زمین خواری اختلاف طبقاتی و بوجود اوردن گسل های متعدد طبقاتی اشرافی گری نجومی بگیری مدیران امضاء طلایی کوه خواری ساحل خواری دریا خواری و ایجاد صدها معضل دیگر برای قشر پائین جامعه
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      2 2
      دقیقا
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      3 0
      من به اصلاحاتیا رای میدم
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      6 2
      من نمیدانم اگر پزشکیان بشود آیا با فساد مبارزه میکند یا نه دوم آنکه نمیشود درهای حکومت را بروی دنیا بست و مردم از تورم جانشان به لب آید پس رای دادن حرام است
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    6 1
    مهم ترین سوال باید بورس باشه مردم همه نابود شدن
  • محمد IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    4 4
    فقط قالیباف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس